Download reklamationsskemaer

Vi ønsker at håndtere din reklamationen på den hurtigste og bedst mulige måde for dig. Derfor bedes du udfylde det reklamationsskema (nederst på siden) som passer til den varer som du har købt. (Hvis du er I tvivl, kan vores kundeservice på tlf.: 9725 2547 hjælpe)

Du skal være opmærksom på følgende:

  • Gulvet skal være monteret iht. monteringsvejledningen ellers afvises reklamationen af vores leverandører.
  • Udfyld samtlige felter i skemaet – uanset klagens art (OBS! Skemaet skal udfyldes af slutbruger/montør)

Ved oprettelse af din reklamation bekræfter du samtidig rigtigheden af oplysningerne i reklamationsskemaet. Er der tale om ukorrekte oplysninger, forbeholder vi os ret til at sende en regning på vores omkostninger i forbindelse med behandling og evt. besigtigelse af sagen.

 

Gulve fra HARO

Udfyld og download skemaet. Send skemaet til reklamation@haro.dk og CC to@flottegulve.dk

Reklamationsskema HARO gulv

 

Gulve fra Berry Alloc

Download og udfyld skemaet. Send skemaet til to@flottegulve.dk

Reklamationsskema Berry Alloc gulv

 

Gulve fra Wallmann

Følg linket til Wallmanns hjemmeside og følg vejledningen

Gå til reklamationsskema hos Wallmann

 

Gulve fra Timberman/Wicanders

Følg linket til Timbermans hjemmeside og følg vejledningen

Gå til reklamationsskema hos Timberman/Wicanders

 

Gulve fra Tarkett

Download og udfyld skemaet. Send skemaet til to@flottegulve.dk

Reklamationsskema Tarkett gulv 

 

Gulve fra Pergo

Udfyld og download skemaet. Send skemaet til technical.servicesnordics@unilin.com og CC to@flottegulve.dk

Reklamationsskema Pergo gulv

 

Andre gulve

Download og udfyld skemaet. Send skemaet til to@flottegulve.dk

Reklamationsskema andet gulv