Vi ønsker at håndtere din reklamationen på den hurtigste og bedst mulige måde for dig. Derfor bedes du udfylde det reklamationsskema (nederst på siden) som passer til den varer som du har købt. (Hvis du er I tvivl, kan vores kundeservice på tlf.: 9725 2547 hjælpe)
Du skal være opmærksom på følgende:
- Gulvet skal være monteret iht. monteringsvejledningen ellers afvises reklamationen af vores leverandører.
- Udfyld samtlige felter i skemaet – uanset klagens art (OBS! Skemaet skal udfyldes af slutbruger/montør)
Ved oprettelse af din reklamation bekræfter du samtidig rigtigheden af oplysningerne i reklamationsskemaet. Er der tale om ukorrekte oplysninger, forbeholder vi os ret til at sende en regning på vores omkostninger i forbindelse med behandling og evt. besigtigelse af sagen.
Gulve fra HARO
Udfyld og download skemaet. Send skemaet til reklamation@haro.dk og CC to@flottegulve.dk
Gulve fra Berry Alloc
Download og udfyld skemaet. Send skemaet til to@flottegulve.dk
Reklamationsskema Berry Alloc gulv
Gulve fra Wallmann
Følg linket til Wallmanns hjemmeside og følg vejledningen
Gå til reklamationsskema hos Wallmann
Gulve fra Timberman/Wicanders
Følg linket til Timbermans hjemmeside og følg vejledningen
Gå til reklamationsskema hos Timberman/Wicanders
Gulve fra Tarkett
Download og udfyld skemaet. Send skemaet til to@flottegulve.dk
Reklamationsskema Tarkett gulv
Gulve fra Pergo
Udfyld og download skemaet. Send skemaet til technical.servicesnordics@unilin.com og CC to@flottegulve.dk
Andre gulve
Download og udfyld skemaet. Send skemaet til to@flottegulve.dk